Senda de les Foietes, Plà de les Foies, Senda de la Taula, Camí de la Cadira

Photo ofSenda de les Foietes, Plà de les Foies, Senda de la Taula, Camí de la Cadira Photo ofSenda de les Foietes, Plà de les Foies, Senda de la Taula, Camí de la Cadira Photo ofSenda de les Foietes, Plà de les Foies, Senda de la Taula, Camí de la Cadira

7 mi
December 6, 2023
December 2023

near Tavernes de la Valldigna, Valencia (España)

Senderisme a Tavernes per fer una ruta entretinguda amb unes vistes extraordinàries. Desde el túnel per baix de l'autovia comencen pujant per la senda històrica o de les Foietes, el seu traçat en zigi zaga, molt ben marcat, no deixa dubtes de que serà un matí per no olvidar. Una vegada en el Plà ens trobem en la Sendeta d'Ester, una caseta de camp i un paratge molt ben conservat i cuidat. Seguim per la Senda de la Taula pel terme de Xeraco fins una pista que ens durà a La Cisterna. Tornem 200 m. per buscar la senda del Camí de la Cadira, una baixada en zigi zaga que ens durà al camí de la cova Bolomor, el cuál seguím fins al final del la ruta de