Семегњево Виогор (Златибор)

October 31, 2020
October 2020

near Trčinoga, Central Serbia (Serbia)

31.10.2020. 7 планинара ПК Торник из Чајетине успешно су реализовали акцију на врх Виогор, на подручју села Семегњево на Златибору.
Почетак стазе био је на железничкој станици Златибор у селу Семегњево. Стаза прво креће нешто стрмијим успоном уз Ђапино брдо, а потом се спушта у сам центар села. Ту се пролази поред новог планинарског дома у власништву ПК Ера из Ужица, потом поред цркве брвнаре и школе. Недалеко од центра села наишли смо на водопад на потоку Скакавац. Потом стаза води ван засеока Гудура према Божовићима, па долином између Виогорића и Дуге косе поред Крунског потока, да би изнад насеља Тошићи ободом изашли на сам врх Виогор(1281мнв).
Повратак је водио шумом Семегњевска гора, па кроз засеоке Вратановац и Џамбаси где нас је чекала окрепа у дому Џамбасовића. Затим обележеном стазом, прво поред потока Баре а после афалтним путем, стижемо до железничке станице, где је уједно био и завшетак наше акције.