Photo ofSELVA - Riudarenes-Mare de Deu de Montcorb-Pedrera a El Ninot de Montcorb-Can Gelats Photo ofSELVA - Riudarenes-Mare de Deu de Montcorb-Pedrera a El Ninot de Montcorb-Can Gelats Photo ofSELVA - Riudarenes-Mare de Deu de Montcorb-Pedrera a El Ninot de Montcorb-Can Gelats

September 12, 2021
September 2021

near Riudarenes, Catalunya (España)

Pasajeda per els voltans de Riudarenes.
Iniciem la ruta en el desviament que trobem direcció Montcorb, en la carretera GIV-5514 aproximadament a 1 Km. de Riudarenes direcció a l´Esparra.
Deixem el cotxe al costat d´un camp de plataners i començem a caminar per una pista ample. Un cop travesem el torrent de Vilarràs trobem una avinguda molt maca de plataners que porta cap a la masia de Montcorb. A una mica mes de la meitat, seguim un cami a l´esquerra, que porta a l´ermita de Montcorb. Avui l´hem trobat oberta ja que hi feien un petit aplec per celebrar la diada de les Verges Trobades.
Nosaltres hem seguit per la pista principal amunt aprox. 1 Km. mes i llavors deixem la pista bona i agafem un cami a la dreta que ens puja fins la Pedrera del Ninot.
A dins la pedrera hi trobem una gran bassa que ens ha anat prou be perque es refresquesin (enfanguesin) els gossos. Un cop vist, retrocedim uns metres fins el cami de pujada i seguim cap a la dreta per baixar del Ninot per l´altre banda.
A ma esquerra tenim vistes cap a Argimon a traves de les plantacions d´eucaliptus que ens acompanyen tot aquest tram de baixada de la muntanya. Els ultim 600 metres, la baixada es bastant pronunciada.
Un cop abaix, anem seguint el Torrent de Vilarràs fins que l´atravasem poc abans d´arribar a Can Gelats Vell. A partir d´aqui, altre vegada bona pista fins pasar Can Gelats Nou i ja som al principi.