Σελιάνα Αιγιάλειας - Καταρράκτης Κριού ποταμού

Photo ofΣελιάνα Αιγιάλειας - Καταρράκτης Κριού ποταμού Photo ofΣελιάνα Αιγιάλειας - Καταρράκτης Κριού ποταμού Photo ofΣελιάνα Αιγιάλειας - Καταρράκτης Κριού ποταμού

27 minutes
February 14, 2021
January 2021

near Seliána, West Greece (Greece)

Η Σελιάνα είναι ορεινό χωριό στα ανατολικά του Νομού Αχαΐας σε ύψος 700-750 μέτρων, κοντά στα σύνορα με το Νομό Κορινθίας. Από το 1999 έως το 2010 ανήκε διοικητικά στον πρώην Δήμο Αιγείρας ενώ από το 2011 ανήκει στο νεοπαγή Δήμο Αιγιαλείας.
Η Σελιάνα έχει πλούσια βλάστηση, πλατάνια και πηγές. Βρίσκεται κοντά στον ποταμό Κριό, όπου υπάρχει και ο ομώνυμος καταρράκτης. Στην έξοδο του χωριού προς Περιθώριο, πριν την διασταύρωση για Συνεβρό, υπάρχει πινακίδα απ όπου ξεκινά μονοπάτι που κατεβαίνει στο ποτάμι. Στα 20-30 μέτρα απο την πινακίδα αφήνουμε το μονοπάτι και κατηφορίζουμε δεξιά. Υπάρχουν στην αρχή σκοινιά για να κρατηθεί κάποιος. Ακολουθούμε το μονοπάτι και μετα απο λίγο πάμε αριστερά, ήδη ο καταρράκτης ακούγεται. Κατεβαίνουμε απο μια σκάλα και φτάνουμε στην κοίτη του ποταμού. Το πάνω μέρος του καταρράκτη είναι κρυμμένο και ορατό δύσκολα.

Η άλλη διαδρομή προς τη Δυτική όχθη του ποταμού, απο μονοπάτι που ξεκινά απο τον δρόμο προς Σινεβρό, δίνεται στον σύνδεσμο https://el.wikiloc.com/peripatos-diadromes/katarraktes-krios-enallaktike-prosbase-dutike-okhthe-apo-dromo-pros-sinebro-105851697

Πινακίδα

Διασταύρωση

Θέα στο φαράγγι

Σκάλα

Καταρράκτης Κριού

• Photo of joy_grigori
    joy_grigori Jul 25, 2021

Πήγαμε! Είναι πολύ όμορφο μέρος και εύκολα προσβάσιμο! Σ'ευχαριστουμε που το γνωστοποίησες!!