Photo ofSelçuklu Av Köşkü - Kuzdere / Değirmendere - Kemer / Beydağları Yürüyüş Parkurları Photo ofSelçuklu Av Köşkü - Kuzdere / Değirmendere - Kemer / Beydağları Yürüyüş Parkurları Photo ofSelçuklu Av Köşkü - Kuzdere / Değirmendere - Kemer / Beydağları Yürüyüş Parkurları

40 2.7
January 7, 2019
January 2019

•   2.7 1 review

near Arslanbucak, Antalya (Türkiye)

Selçuklu Av Köşkü - Kuzdere / Değirmendere - Kemer 15 Km

Kuzdere, Arslanbucak sınırındaki dereden başlayan parkurumuz da yavaş yavaş yükselerek küçük bir tepeye çıktık. arada keçi yoluna girdik, rotamız ağırlıklı olarak zaten taşlı keçi yollarından oluşuyordu, zaman zaman işaretli patikadan toprak yoldan ormana girsek de çoğunluğu patikadan oluşmaktaydı. Hatta her yıl ekim ayında düzenlenen Kemer Enduro yarışındaki ( enduro sea to sky kemer ) etabını içinde kullanılan bir bir parkurdur. Bu mevsim yağışların iyi gitmesiyle oluşan birkaç noktada irili ufak dere geçişleri yaptık. Parkurda dağ, deniz manzaralarına portakal bahçeleri, kısmen yoğun orman dokusu ayrı bir güzellik oluşturdu.
Yürüyüşümüz Değirmendere köyünde son bularak toplamda 14 km'lik bir parkuru 15 km yaparak sağlıklı ve mutlu bir şekilde tamamladık.

Selçuklu Av Köşkü
1230-1248 yılları arasında yapıldığı tahmin edilen Selçuklu Av Köşkü, Antalya'nın sayısız tarihi mekanlarından biridir.

PictographPhoto Altitude 434 ft

PictographPhoto Altitude 284 ft

PictographPhoto Altitude 104 ft

PictographPhoto Altitude 400 ft

PictographPhoto Altitude 536 ft

• Photo of yengeç adam
    yengeç adam Apr 22, 2022

I have followed this trail  verified  View more

Güzel taş tan sonra işaret olmadığı için yanlış güzergaha girdik yürüyüşümüzü erken sonlandırdık.

• Photo of Tuncer koç
    Tuncer koç Apr 22, 2022

GPS kaydı olmadan Türkiye de rota yürüyüş Keri hep sıkıntılı olabilir