Σέιχ Σου (loop) 4.95 km

June 6, 2019
June 2019

•   4.3 1 review

near Eptapýrgio, Central Macedonia (Greece)

Ωραία διαδρομή, χαραγμένη με έμφαση τα στενά μονοπάτια μέσα από τα δέντρα.

Το εκκλησάκι του Αγίου Βασιλείου στο τέλος του Α37

Ωραίο γεφύρι στο δρόμο μας. Και όπως πάντα, προσεκτικά που πατάμε στα γεφύρια παιδιά!

Λίγο πριν φτάσουμε στον Κράνο. Μετά την ανάβαση από τα 335 στα 410 μέτρα υψόμετρο (με σχεδόν 300 μέτρα μήκος) αυτή η θέα είναι η ιδανική ανταμοιβή!

Και λίγα μέτρα πιο πάνω, φτάσαμε στο ψηλότερο σημείο της διαδρομής μας, τον Κράνο. Ότι πρέπει για να ξαποστάσετε λίγο στα κιόσκια και να απολαύσετε το τοπίο!

Κράνου συνεχεια...

Ο πιο συνηθισμένος φίλος μας στα βουνά. Όπως πάντα, όταν βλέπω μια χελωνίτσα προσθέτω μια φωτογραφία της σα way point!

Ένα ωραίο μονοπάτι, στο τελευταίο (το αγαπημένο μου) σκέλος της διαδρομής.

Ένα ακόμα ωραίο μονοπάτι λίγο πριν το τέλος της διαδρομής.

• Leonidas Kourentis Feb 6, 2021

The trail passes through some interesting landmarks in the area and goes through the forest as far as possible.