Photo ofSEGOVIA : Senda de los Pescadores. Ruta por el río Cega desde La Velilla hasta el Puente de las Huertas Photo ofSEGOVIA : Senda de los Pescadores. Ruta por el río Cega desde La Velilla hasta el Puente de las Huertas Photo ofSEGOVIA : Senda de los Pescadores. Ruta por el río Cega desde La Velilla hasta el Puente de las Huertas

October 25, 2022
October 2022

•   5 3 Reviews

near La Velilla, Castilla y León (España)

Ruta molt interesant variada i força agradable. Té un primer tram amb pasarel.les i ponts de fusta que, si la roca no està mullada, fan que la ruta sigui entretinguda i divertida.

Tot el recorregut va resseguint, més o menys de prop, el curs del riu Cega. Per pista molt cómode hem arribat a la població de Pajares de Pedraza. Teníem 3 opcions: retornar per on havíem vingut, fer-ho per carretera, o fer una ruta lineal fins el pont de las Huertas.
Hem agafat la tercera opció, perque teníem dos cotxes i vam deixar un cotxe al final de la ruta.

Hem anat en cotxe fins el petit pàrquing del Molino de la Cubeta (a un qm en pista des de la Velilla)

Párking Molino de la Cubeta.

Bajamos escaleras.

''Puerta'

PictographBridge Altitude 3,132 ft

Puente

Seguimos recto por el camino que veníamos (señal PR)

Indicador. Izquierda

Panorámica

PictographReligious site Altitude 3,113 ft
Photo ofErmita abandonada de la Virgen de la Vega Photo ofErmita abandonada de la Virgen de la Vega Photo ofErmita abandonada de la Virgen de la Vega

Ermita abandonada de la Virgen de la Vega

PictographBridge Altitude 3,051 ft

• Photo of Tetititu
    Tetititu Nov 3, 2022

Chus, bonica ruta, curta i intensa. Amb una part d´aventura. Una forta abraçada.

chus59 Nov 4, 2022

Ruta fàcil, però molt entretinguda a tocar de Pedraza, una població molt interessant.
    Gràcies!!

• Photo of chatame1
    chatame1 Nov 6, 2022

El recorrido es fácil y casi sin desnivel pero sin duda se disfrutan todos y cada uno de los pasos al recorrer esos parajes tan pintorescos y por esas zonas de paso tan peculiares.
    Saludos

chus59 Nov 7, 2022

Sí, es una ruta "entretenida", fàcil pero que requiere atención. Y luego mucho la pena visitar Pedraza.
    Saludos.

• Photo of Jorditoms
    Jorditoms Nov 16, 2022

Me ha encantadoooooo como ha estado ese día!! ni mcuho calor ni frío!! me encantaaa mi hermnaooooo que pasadaaa

Y se ve un grupo muy chuloooo

chus59 Nov 17, 2022

Sí, fue un buen día. Un recorrido agradable y entretenido en buena compañía.