Σβωνη-ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ

July 20, 2021
July 2021

•   5 3 Reviews

near Petrálona, Central Greece (Greece)

Η ανάβαση στην κορυφή Σβόνι σχεδιάστηκε να γίνει από την νότια ράχη της ακολουθώντας τμήμα του μονοπατιού Κ5Α που συνδέει τις κορυφές Παπαδημήτρη, Πουλί και Σβόνι. Η πρόσβαση στο διάσελο μεταξύ των κορυφών Πουλί και Σβόνι έγινε ακολουθώντας χωματόδρομο που ξεκινά από το χωριό Πετράλωνα (Σάικα) με ελάχιστες παρακάμψεις προσπαθώντας να ακολουθήσουμε το μονοπάτι Κ5 (Πετράλωνα - Σβόνι) ως την κλειστή αριστερή φουρκέτα του χωματόδρομου περίπου στα 1430μ υψόμετρο. Δυστυχώς η σηματοδότηση ήταν ανύπαρκτη αν και με βάση προηγούμενες καταγραφές ήταν σαφής η πορεία του μονοπατιού. Έτσι κι αλλιώς η προσέγγιση στο διάσελο δεν παρουσιάζει κανένα ενδιαφέρον και θα μπορούσε να γίνει ακόμα και με ΙΧ αυτοκίνητα. Από το διάσελο ως την κορυφή η ανάβαση είναι απότομη σε τερέν με χόρτα και πέτρες χωρίς σάρα. Κάποια σημεία είναι εκτεθειμένα και απαιτείται υποτυπώδες scrambling για την διέλευση από βράχινο περάσματα στην στενή ανηφορική κόψη. Νερό υπάρχει δεξιά του χωματόδρομου, 1χλμ περίπου πριν το διάσελο. Η πρόσβαση επίσης στα Πετράλωνα είναι προτιμότερο να γίνει περνώντας από Καρδίτσα και την επαρχιακή οδό Καστανιάς - Κοροπλεσίου και αποφεύγοντας τον δρόμο που περνάει από το φράγμα της λίμνης Πλαστήρα.

Υ.Γ. Θα ήθελα να μου πείτε άν σας βοήθησε η καταγραφή,μην κάθομαι και γράφω τζάμπα.