Sayfiye Baydın yayla Aktaş altindaki 1950 rakımlık zirve

Photo ofSayfiye Baydın yayla Aktaş altindaki 1950 rakımlık zirve Photo ofSayfiye Baydın yayla Aktaş altindaki 1950 rakımlık zirve Photo ofSayfiye Baydın yayla Aktaş altindaki 1950 rakımlık zirve

March 25, 2024
March 2024

near Sayfiye, Bursa ili (Türkiye)

Sayfiye den başladık yine doğanın büyüsüne kapılıp rota falan gözetmeden derenin solundan sırtlardan yukarıya doğru çıkmaya başladık dereden karşıya geçip aklimizdaki iki şelaleyi görürüz diye düşünuyorduk ama sarp kayalar izin vermedi benim illa şelale diye tutturmam sesiyle birkaç km geri döndük sonra dere sağından çıkmaya başlayıp iki güzel selaleye uğradık sonra baydın yayla ve arpakarı altındaki 1950 rakımdaki bir zirveye çıktık zirvede ve alt taraflarında 1.5 m kar vardı alttarafinin buz üstün az kar olmasından çok zorlanmadan ulasmistik dönüşü yine hava kararmasina az kaldığından rota yol patika gözetmeden ormandan dik inişle 12 kilometrelik çıkışımızı 5.5 kilometreye düşürerek sayfiye köyünde bitirdik bu rota takip edilebilir ama inişi bizim gibi yapmamanızı öneririm gerçekten zor ve kondisyon gerektiriyor

PictographCar park Altitude 2,811 ft

Sayfiye köyü başlangıç

En bastan başladık rota başlangıcı yyap