Sas Da Ciapel desde el Lago di Fedaia

Photo ofSas Da Ciapel desde el Lago di Fedaia Photo ofSas Da Ciapel desde el Lago di Fedaia Photo ofSas Da Ciapel desde el Lago di Fedaia

August 9, 2013
July 2013

near Ciamp dello Stanzon, Veneto (Italia)

Viewed 1969 times, downloaded 95 times

Espectacular caminada d'anada i tornada gairebé pel mateix itinerari.
Aparcament gratuït desde el Lago di Fedaia concretament al Col de Cuk i agafem el camí numº601 que coincideix amb el sentiero Alpino fins a prop del refugi Viel Dal Pan i pujem al cim amb una petita grimpada fàcil.Sas Da Ciapel,cim amb molt bones vistes del Piz Boé,glaciar de la Marmolada.
La tornada hem carenat fins a un petit coll i tornar pel mateix camí.
Aquesta ruta a l'estiu és molt frequentada.

• Photo of Mattia Duravia
    Mattia Duravia Aug 16, 2023

Volevo chiedervi se dalla cima del sas del ciapel si può scendere verso il lago senza tornare indietro.
    Grazie

• Photo of Mattia Duravia
    Mattia Duravia Aug 16, 2023

Volevo chiedervi se dalla cima sas del ciapel si può scendere verso il lago e congiungersi al sentiero senza fare il sentiero fatto in salita (per Ia cima)