Sarlah: Kale - Kristalna pećina - Lisičija pećina

Photo ofSarlah: Kale - Kristalna pećina - Lisičija pećina Photo ofSarlah: Kale - Kristalna pećina - Lisičija pećina Photo ofSarlah: Kale - Kristalna pećina - Lisičija pećina

31 minutes
39 minutes
October 25, 2023
October 2023

near Pirot, Central Serbia (Serbia)

Kratka šetnja Sarlahom od parka na Kaleu i poseta Kristalnoj i Lisičijoj pećini posle skoro 25 godina. I posle toliko vremena pećine sam našla iz cuga sećajući se položaja obe u odnosu na električni stub (mali Ajfelov toranj kako smo ga kao deca zvali). Uspon je išao sa severne strane do iza repetitora pa spust kroz kamenje, do stazice ispod Kristalne pećine gde ima malo markacija i strelica da je lakše pronađete jer je zaklonjena žbunom koji raste pored samog ulaza. Nakon toga spust u podnožje do Lisičije pećine, koja se nalazi gotovo pravolinijski ispod Kristalne. Za Lisičiju nema nikakvih markacija ili drugih obeležja. Lokacije su označene na slikama i mapi, pa ćete videti gde su pećine otprilike. Teren je kamenit, neravan i obrastao u travu, a ranije staze do pećina su jedva vidljive pa treba biti oprezan.

START: Kale park

Početak staze sa severne strane

Motamo na levo

Uz ogradu desno

Repetitor

Pojavljuju se markacije

PictographCave Altitude 1,429 ft

Kristalna pećina

PictographCave Altitude 1,430 ft

U ulaznom delu pećine. Nisam htela dalje da se prljam :)