Saricaova - Göktepe - Kamp Alani

May 4, 2019
May 2019

•   4.8 2 Reviews

near Sarıcaova, Afyonkarahisar (Türkiye)

Saricaova - Göktepe - Kamp Alani
44 KÖY VE 5 BELDEDEN GEÇİYOR
Eskişehir ve Kütahya illerinde 8 ilçe, 44 köy ve 5 beldeden geçiyor. Kütahya'daki Yenice Çiftliği, Afyonkarahisar Seydiler ve Ankara'nın Polatlı ilçesinde bulunan Friglerin siyasi başkenti Gordion (Yassıhöyük) olmak üzere üç noktadan ulaşılabilen yol, Friglerin dini merkezi (Midas) Eskişehir'in Han ilçesine bağlı Yazılıkaya köyünde birleşiyor.
SARICAOVA - GÖKBAHÇE (13 KM)

Parkur tamamen çam ormanı içinde, su kaynakları ile dolu Frig yolunun görseli en yüksek parkurlarından birisidir. 1300 Metreler kadar yükselip çimenlerle kaplı geniş açık alanlarda doğanın tadını çıkaracağız. Hancı konağı mevkinde vereceğimiz mola sonrası Bahşeyiş Anıtına ulaşacağız. Daha sonra yürüyüşümüze devam edip Gökbahçe köyüne ulaşacağız. Burada bizi bekleyen araçtan çadırlarımız alıp kuruyoruz ve dinlenmeye geçiyoruz. . Akşam kamp ateşi eşliğinde sazlı sözlü eğlence bizi bekliyor.