Sardala Koyu

August 9, 2018

near Pınarlı, Kocaeli (Türkiye)

SARDALA KOYU DOĞA YÜRÜYÜŞÜ PROGRAM VE BİLGİLENDİRME

Sardala Koyu doğal yapısı ve harikulade görüntüsü ile Kardadeniz sahilleri içerisinde bambaşka bir yere sahip.
Aşağıda bilgileri olan parkur ile günübirlik bir yürüyüş ve deniz etkinliği olarak harika vakit geçirebileceğiniz rota…

Harita gösterimi:
Perşembe Pazarı – Sardala Koyu Doğa Yürüyüşü Parkuru Başlangıç Noktası:
Haritada da görüldüğü üzere İzmit üzerinden 3 ayrı rota ile ulaşabilirsiniz.
Bizim tercihimiz mavi ile gösterilen ve toplam 1 saat 10 dakika süren yaklaşık 67 km süren rota…

Sardala Koyu Doğa Yürüyüşü Parkuru Rotası:
Aşağıdaki harita görünümünde de gördünüz üzere toplam 3.2 km süren parkur orman içi toprak yol, kumsal, kayalık ve orman içi patikalarda geçmektedir.
Sardala Koyu olarak işaretlenmiş alanda denize girmek için muhakkak mola vermelisiniz.
Rota boyunca denize girmek içn ayrıca 2 adet kumsal bulunmaktadır.

Program:
08.45 – Perşembe Pazarı Toplanma
09.00 – Araç Hareket
10.30 – Sardala Koyu Doğa Yürüyüş Parkuru başlangıç noktasına ulaşım ve bilgilendirme.
10.45 – Yürüyüş Başlangıç.
11.15 – Mola ve fotoğraf Çekimi.
12.15 – Yürüyüşe devam.
12.40 – Sardala Koyu’na ulaşım.
12.40 – 15.00 – Yüzme, yemek ve fotoğraf çekimi molası.
15.00 – Dönüş için hareket.
15.30 – Araçlara ulaşım ve İzmit’e hareket.
17.00 – Perşembe Pazarına ulaşım.

Bilgilendirme:
1. Lütfen sabah geç kalmayalım. Belirtilen saatte yerinizde olmaz iseniz araçlar hareket edecektir.
2. Yüzmek isteyenler yanına şort ve mayolarını getirebilir. Giyinme ihtiyacı için yanımızda çadırlarımız olacaktır.
3. Yeme içme için sizlere kumanya dağıtacağız. Yinede yanınıza meyve ve kuruyemiş gibi atıştırmalıklar alabilirsiniz.
4. Rotamızda temiz su kaynağı bulunmuyor. Sizlere su dağıtacağız ama siz yine de yanınıza en az 1 lt su almalısınız.
5. Yürüyüşümüz de doğayı temiz tutmak adına yürüdüğümüz rotadaki çöpleri toplayacağız. Bunun için gerekli malzemeleri sizlere dağıtacağız.
6. Fotoğraf makinelerinizi getirmeyi unutmayın!