Photo ofSantuari del Far i Ermita de Santa Anna pujant per el Grau de Cabrafiga i baixant per el de Santa Anna des de Sant Martí Sacalm Photo ofSantuari del Far i Ermita de Santa Anna pujant per el Grau de Cabrafiga i baixant per el de Santa Anna des de Sant Martí Sacalm Photo ofSantuari del Far i Ermita de Santa Anna pujant per el Grau de Cabrafiga i baixant per el de Santa Anna des de Sant Martí Sacalm

May 8, 2024
May 2024

near Sant Martí Sacalm, Catalunya (España)

Ruta circular des de Sant Martí Sacalm pujant per el Grau de Cabrafiga a partir del qual anirem seguint per damunt la cinglera tot gaudint de les magnífiques vistes fins arribar al Santuari on podem aprofitar per descansar una mica i pendre alguna cosa al restaurant ( els dimarts està tancat) tot disfrutant de magnífiques vistes. Seguidament anirem ara resseguint un trosset la carretera asfaltada fins a la Capella de Santa Anna al costat de la que trobem l'inici del camí de baixada per el Grau de Santa Anna que ja ens porta a baix la cinglera aquesta vegada per l'altre costat i al cap de poc ja al petit nucli de Sant Martí a on habiam iniciat la ruta acabant així el recorregut. Bones caminades!

Passem per:
- Collet de Sant Martí (0.50 km)
- Grau de Cabrafiga ( 5.25 km)a
- Mirador de la Cinglera (7.5 km)
- Santuari del Far (8.1 km)
- Cim del far (8.4 km)
- Ermita de Santa Anna (9.0 km)
- Grau de Santa Anna (9.10 km)
- Puig Sigal (10.6 km)
- Collet de Sant Martí (11.2 km)

PictographDoor Altitude 2,327 ft

Grau de Cabrafiga

Panoràmica

Mirador de la Cinglera

Santuari del Far

Mirador del Far

Ermita de Santa Anna

Photo ofCollet de Sant Martí ( Vistes de l'Església de Sant Martí i del Far) Photo ofCollet de Sant Martí ( Vistes de l'Església de Sant Martí i del Far)

Collet de Sant Martí ( Vistes de l'Església de Sant Martí i del Far)