Santuari de Cabrera

November 20, 2022
November 2022

near el Prat de Sant Julià, Catalunya (España)

Deixem el cotxe a Sant Julià de Cabrera i ens enfilem pel camí que surt darrere el pàrquing. El camí marxa cap a la dreta i es va enfilant cap al coll de Bram. Un cop al coll ens enfilem per les escales fins al santuari de Cabrera on pararem a reesmorzar. Des del santuari anem fins les restes del castell i el cim de Cabrera.
Busquem el camí que voreja el castell per l'esquerra per seguir amb la ruta circular. Aquí de seguida trobem un parell de passos equipats amb grapes que no presenten massa dificultat, només cal parar una mica d'atenció. I just a continuació un pas estret equipat amb una barana on també cal anar amb compte, sobretot si es va amb nens.
Després ja és anar fent, el camí passa per una bonic bosc. Al novembre quan l'hem fet nosaltres el camí era tot un llit de fulles. Hi ha un punt on és fàcil perdre el camí, és el waypont marcat com a 'oju!' 😂😂
Durant tota la ruta hem anat seguint marques grogues i les indicacions que hem anat trobant.