Photo ofSanta Maria d’ Olorda-Castellciuró-Sant Pere de Romaní -Cova de l´Or-Puig d’ Olorda Photo ofSanta Maria d’ Olorda-Castellciuró-Sant Pere de Romaní -Cova de l´Or-Puig d’ Olorda Photo ofSanta Maria d’ Olorda-Castellciuró-Sant Pere de Romaní -Cova de l´Or-Puig d’ Olorda

1971
February 27, 2021
February 2021

near Sant Bartomeu de la Quadra, Catalunya (España)

Ruta des d´Olorda per la vall de Molins de Rei. Tot corriols excepte la part baixa de la ruta, després del Castellciuró.
Sortim de Santa Maria d´Olorda donant la volta per darrera per veure la galeria de desaigüa i la Pedrera dels Ocells. Enllacem el corriol que puja cap al Puig d´Olorda però ben aviat ens desviem a la dreta pels corriols que ens portaran a Can Ribes.
Seguim baixant per corriols ( amb un petit tram de pista ) cap a Castellciuró, les runes d´un antic castell del segle VIII, ja al límit urbà de Molins de Rei.
Des d´aquí seguim un tram de pista cap a la Font del Capellà a la Riera de Bonet. Tornant als corriols, arribem a les runes de l´Ermita de Sant Pere de Romaní.
Comencem a corriolejar de pujada passant pel Turó d´en Mulei i el Coll de Frares, des d´on surt un corriol que ens porta a la Can Bofill i a la Font de la Tartrana.
Desfem una mica el camí i pugem cap a la zona de Can Ferrés on veiem la font i l´antiga pedrera. Seguim direcció el Puig d´Olorda i a mig camí ens desviem per veure la Cova d´Or. Des del Puig d´Olorda ja descendim fins tancar la ruta.

Galeria de desaigüa de la Pedrera dels Ocells

Sant Pere del Romaní

PictographPhoto Altitude 381 ft

PictographPhoto Altitude 722 ft

Antiga caseta de pedra seca