Photo ofSanta Gertrudis - Sa Picassa - Camí de sa Tanqueta - Vaqueria - Puig den Mestre - Cas Ramons Photo ofSanta Gertrudis - Sa Picassa - Camí de sa Tanqueta - Vaqueria - Puig den Mestre - Cas Ramons Photo ofSanta Gertrudis - Sa Picassa - Camí de sa Tanqueta - Vaqueria - Puig den Mestre - Cas Ramons

April 15, 2018
April 2018

near Santa Gertrudis, Baleares (España)

CAT/ESP

Ruta que surt de Santa Gertrudis, es fan un parell de kms. pel carril-bici, s'agafa es camí de sa Picassa primer per asfalt i després per camí en un magnífic entorn rural, es creua un camí asfaltat i s'agafa un camí amb bastant de fang que, vora es bosc, ens duu a sa carretera de Santa Gertrudis a Sant Llorenç. Es gira pes Camí de sa Tanqueta i es busquen sa Granja Santa Gertrudis (Vaqueria) i ses quadres de Can Mayans. Ràpidament s'agafa a l'esquerra per un camí encimentat i amb prou pendent, encara que hi hagi una valla "informativa" de propietat privada es pot passar sense problemes. Una vegada dalt, i molt prop d'una vivenda s'entra en es bosc, es carrerany primerament s'intueix, no és gaire clar però uns metres més avall sí que està perfecte.
Així, pes carrerany de Can Gall i per pista s'arriba en es Puig den Mestre en un entorn rural i boscós perfecte. Es baixa en direcció a sa carretera de Sant Miquel, que es creua i per sa Vénda de Cas Ramons s'arriba per asfalt i camí (inclòs un pas per damunt es riu de Santa Eulària) a Santa Gertrudis.

++++++++++++
Ruta que sale de Santa Gertrudis, se hacen un par de kms. por el carril-bici, se toma el camino de sa Picassa primero por asfalto y luego por camino en un magnífico entorno rural, se cruza un camino asfaltado y se toma un camino con bastante barro que, bordeando el bosque, nos lleva a la carretera de Santa Gertrudis a Sant Llorenç. Se gira por el Camí de sa Tanqueta y se buscan la Granja Santa Gertrudis (Vaquería) y las cuadras de Can Mayans. Rápidamente se coge a la izquierda por un camino de cemento y con bastante pendiente, aunque haya una valla "informativa" de propiedad privada se puede pasar sin problemas. Una vez arriba, y muy cerca de una vivienda se entra en el bosque, el sendero primeramente se intuye, no está muy claro pero unos metros más abajo sí está perfecto.
Así, por el sendero de Can Gall y por pista se llega al Puig den Mestre en un entorno rural y boscoso perfecto. Se baja en dirección a la carretera de Sant Miquel, que se cruza y por la Vénda de Cas Ramons llega por asfalto y camino (incluido un paso por encima del río de Santa Eulària) a Santa Gertrudis.

Vaqueria

Carrerany

Riu de Santa Eulària

• Photo of JOSE EIVISSA 1963
    JOSE EIVISSA 1963 Apr 16, 2018

Son rutes de s'interior de sa nostra illa que sorprenen.

• Photo of CPPAlb
    CPPAlb Dec 17, 2022

Un paisatge espectacular. Cada vegada més tanques.