SANTA FE, TURÓ DE L'HOME I 100 CIMS LES AGUDES

Photo ofSANTA FE, TURÓ DE L'HOME I 100 CIMS LES AGUDES Photo ofSANTA FE, TURÓ DE L'HOME I 100 CIMS LES AGUDES Photo ofSANTA FE, TURÓ DE L'HOME I 100 CIMS LES AGUDES

December 29, 2013
December 2013

•   5 2 Reviews

near Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

Una ruta bonic i tranquila.Sortim des del pàrquing de santa fe, seguim el camí direcció a la font Passavets, el recorregut es fa per el costat de la carretera fins que hi ha una intersecció que marca que hem de creuar la carretera per arribar a la font de Passavets, un com allà comencem a apujar direcció el turó de l'home per el camí trobem la fageda gran,el pou del Campte on i baixem per veure la profunditat i veure com es, pujem per tornar agafar el camí direcció el turó de l'home i abans de arribar ens aturem
a un mirador que hi ha a sota on podem apreciar una part del paisatge ja que el dia no ens acompanya gaire,amb una boira molt espesa pero tot i aixó decidits en continuar el camí, pugem fins les antenes per veure si marxa una mica la boira i poder veure els altres cims, pero com veiem que cada com la boira s' espesa més girem cua i pugem el turó on ens i aturem un rato per fer unes quantes fotos i baixem direcció a veure el centre excursionista que hi ha a sota, tot seguit agafem direcció cap a les agudes, amb una intensa boira que no marxa,agafem per el coll de Sacarbassa i anem crestejant fins arribar el coll de les agudes on ja comencem a pujar cap el cim un cop allà ens tornem una volta per la cima i ens fem unes quantas fotografies amb la creu, un cop vist tot comencem abaixa direcció a santa fe. Baixant ens trobem amb la font de Briançó, i continuem avall, ens desviem i agafem el camí que va a la esquerra que acaba anant el Convent, davant del convent com son festes de nadal i havia una cabanya feta de troncs amb un arbre i un tió dins de la cabanya molt vent treballada, continuem endavant direcció santa fe, per el camí ens trobem una arbres lligats amb uns fils de colors fen formes entre els arbres, continuem fins el restaurant de santa fe on tenim el cotxe.

FONT PASSAVETS

TURO DE L' HOME

COLL SACARBASSA

LES AGUDES 1706

LES AGUDES DEL MONTSENY DEL CIM DE LES AGUDES ON M'HI EMPENY EL COR I MAI NO S'ALLUNYA ORIFLAMA DEL MONTSENY VEIG LA FE DE CATALUNYA

CREU LES AGUDES

EN EL CIM DE LES AGUDES SOTA LA CREU I HAVIEN PESSEBRES

FONT DE BRIANÇO

CABANYA DEL TIO

MONUMENT AMB FILS

• Photo of Xino--xano
    Xino--xano Jul 21, 2020

Una volta per la frondosa arboleda de Santa Fe ja mereix bé l'excursió. Si tenim el regal d'un dia clar, la pujada també es veu recompensada. Sense més dificultat que el pendent de les muntanyes. Ruta molt ben senyalitzada.

• Photo of tonipena
    tonipena Nov 23, 2022

Bonica ruta i fàcil de seguir