Santa Fe-Les Agudes-Turó de l'Home

June 12, 2016
June 2016

•   4.8 2 Reviews

near Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

(12-06-2016) Santa Fe-Les Agudes-Turó de l'Home

**PRESENTACIÓ DE DIAPOSITIVES ORDENADES D'INICI A FINAL**

Sortim de davant de Can Casades a Santa Fe del Montseny, on hi ha moltes places d'aparcament, tot i que hi ha caps de setmana que durant el matí queden totes plenes.

Seguim el PR-C 204 Arbúcies, passem la riera de Santa Fe, per Can Lleonart i la Casa Partida i una mica més enllà deixem la pista principal i el PR just on hi ha una estaca indicadora del PR i agafem una pista secundària cap a l'esquerra que ens porta fins a l'entrada de Cal Trompo, des d'on anem i tornem fins al faig que ha engolit una forca.

Ja de tornada passem per davant de Cal Trompo i poc després agafem la pista cap a la dreta (hi ha un rètol de Casa Rosada) que ens porta fins a connectar amb la pista de Coll de Te, just al costat de l'edifici anomenat el Convent al costat de la crta.

Creuem la crta. i comencem a pujar per la fageda per camí fresat amb marques vermelles, que ens porta a connectar amb el PR-C 208. Seguim els senyals del PR, passem per la font de Briançó i poc després el PR es bifurca, nosaltres seguim cap a la dreta, que ens porta al cim de les Agudes passant pel Coll de les Agudes.

Baixem de les Agudes i ens dirigim cap al Turó de l'Home, seguint les marques del GR 5.2 encara que el deixem momentàniament, per seguir el camí fitat que passa per la carena i arribem al Coll Sesbasses on deixem el GR i pugem fins a dalt de Turó de l'Home. Baixem fins al Coll Pregon on veiem la clàssica estaca indicadora del parc del Montseny, que ens indica el camí per baixar, es el PR-C 208.

Baixem pel PR, el deixem per passar pel pou de neu del Comte, el recuperem més endavant i continuem baixant fins a la font de Passavets, on poc després creuem la crta. i seguim pel PR que va paral·lel a la crta. una mica per sota de la mateixa fins a Can Casades final de la ruta.

Érem la iaia Montse i l'avi Pep
Total temps caminant 3h 47 m

Inici i final

• Photo of Antonia Freixas
    Antonia Freixas May 27, 2018

Una ruta molt bonica, per bons camins, tot i que hi ha una mica de desnivell.

• Photo of avipep
    avipep May 27, 2018

Moltes gràcies Antonia Freixas pel teu comentari i la valoració.

• Photo of agus e
    agus e Sep 24, 2018

Es necesario buen calzado de montaña

• Photo of avipep
    avipep Sep 24, 2018

Muchas gracias agus e por el comentario y la valoración de la ruta.