Santa Fe del Montseny-Salt de Marianegra-Esqueis de Morou-Santa Fe del Montseny

Photo ofSanta Fe del Montseny-Salt de Marianegra-Esqueis de Morou-Santa Fe del Montseny Photo ofSanta Fe del Montseny-Salt de Marianegra-Esqueis de Morou-Santa Fe del Montseny Photo ofSanta Fe del Montseny-Salt de Marianegra-Esqueis de Morou-Santa Fe del Montseny

November 22, 2021
November 2021

•   4.7 1 review

near Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

Sortida amb els companys del Grup de Muntanyisme dels Enginyers realitzada el 20-11-2021.
Caminada per les fagedes del Montseny per la zona de Santa Fe amb l’objectiu d’anar a veure el salt de Marianegra i després pujar fins el Turó de Morou per tornar a Santa Fe pel pantà.
Sortim de l’aparcament davant del centre d’informació de Can Casades i per un corriol anem pujant en mig de la fageda cap al Pla dels Ginebrons i fins arribar al Convent. Seguim la pista fins a la font del Conill i anem baixant per uns corriols fins arribar a una pista que ens porta fins a la font de Marianegra. Des d’aquí anem i tornem fins al Salt de Marianegra seguint un corriol al costa del torrent. Seguim la pista fins al coll de Te i seguint els senyals del Pr-C 204 anem cap al coll de Samola i fins a la Casa Partida i Can Lleonart a tocar de Santa Fe. Aquí seguirem l’itinerari senyalitzat del Parc Natural del Montseny (Empedrat de Morou) que ens portaré per unes fagedes fis a l’Esquei de Morou, el turó de Morou i baixarà cap al Pantà de Santa Fe per tornar finalment al punt d’inici de la sortida.
Cal donar les gràcies al Jesús que ens ha preparat i coordinat aquesta magnífica sortida.

PictographCar park Altitude 0 ft

PictographInformation point Altitude 3,854 ft

• Photo of M A R C A
    M A R C A Nov 22, 2021

Gràcies, Jap, per pujar la ruta i tenir-me en compte. Meravellosa la sortida guiada per en Jesus i molt apropiada per aquesta època de l’any encara que es pot fer en qualsevol moment. Meravellosa la companyia de tots els companys, sense excepció. Gaire bé sense anècdotes destacables a no ser per un gos que s’ha perdut i que algunes persones del grup han aconseguir retenir-lo i entregar-lo a les seves propietàries. Molt bon temps que s’ha volgut afegir per lluir, encara més, la nostre sortida. Cap entrebanc important i una organització perfecta. Algunes vegades semblava que caminaven sobre catifes. Una cordial salutació per a tots els participants.

• Photo of MartaL
    MartaL Jun 13, 2023

Ruta muy bonita por el Montseny.
    Cuando fuimos no había mucha gente para lo que suele ser esa zona.
    En alguna ocasión, casi nos perdemos porque íbamos por un sendero poco transcurrido y la maleza lo había tapado, pero el 90% de la ruta es fácil de seguir.