Photo ofSanta Fe del Montseny-Pantà de Santa Fe-Turó de Morou-El Convent-Riera de Passavets-Santa Fe del Montseny Photo ofSanta Fe del Montseny-Pantà de Santa Fe-Turó de Morou-El Convent-Riera de Passavets-Santa Fe del Montseny Photo ofSanta Fe del Montseny-Pantà de Santa Fe-Turó de Morou-El Convent-Riera de Passavets-Santa Fe del Montseny

November 25, 2020
November 2020

•   4.7 1 review

near Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

Una de les excursions més habituals a Santa Fe del Montseny és la ruta de l’Empedrat de Morou. Avui em fet una sortida basada en aquesta ruta però allargant-la una mica per anar fins al Convent i baixar per la font de Passavets i la riera de Passavets.
Sortint de l’aparcament de Santa Fe del Montseny anem fins a l’ermita i l’Hostal i agafem el camí a que va cap Gualba fins arribar a la presa del pantà. Travessem la pressa i a partir d’aquí anem seguint els senyals de l’itinerari de l’Empredrat de Morou. A l’arribar a la casa de Figueroles ens desviem per anar i tornar, uns 150 m, a la font de Baladrell. Continuem seguint els senyals morats de l’itinerari de l’Empedrat de Morou i anem pujant pel camí fins arribar a l’Empedrat de Morou i sempre pujant fins al Turó de Morou. Baixem per dins les fagedes fins al Pla de Mulladius i continuem pel camí fins a la Can Lleonart. Aquí deixem de seguir els senyal morats de l’itinerari marcat per anar per un camí que ens porten a Cal Trompo. Anem a veure el Faig enforcat, un faig que curiosament te clavat una forca, i continuem pel camí pujant cap a les Feixes de Cal Trompo, travessem el sot del Prat de Dalt i per diverses pistes arribem fins al Convent, al costat de la carretera de Santa Fe a Sant Marçal. Travessem la carretera i agafem un camí que va pujant per la fageda fins que arribem a trobar els senyals blanc i grocs del PR-C 208 (itinerari de Santa Fe a Les Agudes i el Turó de l’Home). Agafem el corriol a l’esquerra indicat pels senyals del PR-C 208, baixem fins a la font de Passavets i sempre seguint els senyals del PR-C anirem per dins la fageda seguint la riera de Passavets fins arribar de tornada a Santa Fe.

PictographTree Altitude 0 ft

Riera de Passavets

• Photo of Maplaca
    Maplaca Jan 20, 2022

Ruta molt bonica i de bon seguir. Gràcies