Photo ofSanta Fe del Montseny-Can Casades-Pla de Mulladius-Empedrats de Morou-Pantà de Santa Fe Photo ofSanta Fe del Montseny-Can Casades-Pla de Mulladius-Empedrats de Morou-Pantà de Santa Fe Photo ofSanta Fe del Montseny-Can Casades-Pla de Mulladius-Empedrats de Morou-Pantà de Santa Fe

March 27, 2014
March 2014

•   5 2 Reviews

near Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

IBP índex: 29
El temps és amb les parades descomptades.

Sortim de l’aparcament de Can Casades, on podem veure unes sequoies, i agafem el camí marcat amb estaques indicadores que ens porta a travessar la riera de Santa Fe, deixem Can Lleonart a la dreta i agafem un camí ample que puja suaument cap a la Casa Partida, abans d’arribar-hi fem un gir brusc cap a la dreta.

El camí passa per una fageda esquitxada de grèvols molt alts, aviat arribem al pla de Mulladius, seguim pujant amb pendent suau i arribem a una cruïlla on si seguíssim recte pujaríem al turó de Morou però nosaltres tombem cap a la dreta pujant encara una mica per després tornar a baixar.

Quan fa poc que hem començat a baixar arribem a l’Empedrat de Morou, seguim baixant fins arribar a un camí ample i tombem cap a l’esquerra més avall arribem a una pista que agafem tombant a la dreta, l’anem seguint amb baixada molt suau fins que arribem al pantà de Santa Fe, obviem el camí que passa per la presa i seguim el que va per la seva vora.

El camí ens porta de pla al inici del pantà i seguim ara la riera de Santa Fe, arribem a la presa de l’Estanyol on hi ha un petit salt d’aigua i ens enfilem una curta pujada força plena d’arrels a dalt seguim la riba esquerra de la riera fins a travessar-la i retrobar el camí d’inici que ara desfem per retornar a can Cassades.

Riera de Santa Fe

• Photo of Toneflinski
    Toneflinski Dec 23, 2016

Hola ¡¡¡
    es pot fer amb criatures de 3 a 8 anys ?
    Gracies ¡¡¡

• Photo of totof
    totof Dec 23, 2016

De dificultat tècnica no en te cap, hi ha algun tram de pujada amb forces arrels. No se, però, com ho pot portar un nen de 3 o 4 anys.

• Photo of Toneflinski
    Toneflinski Dec 23, 2016

Vale, moltes gracies ¡¡¡
    Aixo si que és eficiència i velocitat ¡¡¡

• Photo of Lluís R.
    Lluís R. Nov 11, 2019

Una passejada per gaudir de les magnífiques fagedes de l’entorn de Santa Fe, amb bones vistes del Turó de l’Home i les Aguades

• h_meri Aug 22, 2020

Moltes gràcies per compartir-la l’hem fet amb la motxilla amb la meva filla d’un any sense cap dificultat

• Photo of lluis.gil
    lluis.gil Nov 5, 2022

Una ruta molt bonica per fer a l'inici de la tardor. Gràcies per compartir-la.