Santa Eulàlia des Riu - S'Ermita d'en Ribes - Pou de Can Musson (ibiza) IBP 50

Photo ofSanta Eulàlia des Riu - S'Ermita d'en Ribes - Pou de Can Musson (ibiza) IBP 50 Photo ofSanta Eulàlia des Riu - S'Ermita d'en Ribes - Pou de Can Musson (ibiza) IBP 50 Photo ofSanta Eulàlia des Riu - S'Ermita d'en Ribes - Pou de Can Musson (ibiza) IBP 50

4 hours one minute
July 1, 2017
July 2017

near Santa Eulària des Riu, Baleares (España)

Bona ruta aprofitant que sa calor dava un respir.
Sortim des Palau de congressos i anam per es passeig marítim de Santa Eulàlia, amb poca gent (sa gent que hi ha està correguent o caminant, ningú a sa platja), i arribar fins a n'és riu i a n'és seu pont, passant per es molí de dalt de Can Planetes, per dirigir-nos a sa pujada aS'Ermita de sa Creu d'en Ribes , però que le feim per aon se fa sa baixada, i baixar per on se fa sa pujada.
Pujada curta, però intensa queaquí está molt ben explicat
Després de sa baixada hem passa't per es Puig de missa i ja una volta a sa carretera mos hem dirigit en direcció a n'és pou de Can Musson. Camins i carreranys i un poc d'asfalt per Sa zona de siesta, per passar devant des hotel fenicia, creuar es riu i tornar per es passeig marítim de Santa Eulàlia, i ja a aquestes hores amb més turistes i gent a sa platja, fins arribar a n'és nostre punt de partida.

PictographGeocache Altitude 213 ft

Molí de dalt de Can planetes