SANTA EULÀLIA DE RIUPRIMER A SANT SEBASTIÀ, EL SOLER BOTEI I TORNAR

Photo ofSANTA EULÀLIA DE RIUPRIMER A SANT SEBASTIÀ, EL SOLER BOTEI I TORNAR Photo ofSANTA EULÀLIA DE RIUPRIMER A SANT SEBASTIÀ, EL SOLER BOTEI I TORNAR Photo ofSANTA EULÀLIA DE RIUPRIMER A SANT SEBASTIÀ, EL SOLER BOTEI I TORNAR

November 26, 2023
November 2023

near Santa Eulàlia de Riuprimer, Catalunya (España)

PRÈVIA: Teníem previst fer el recorregut Santa Eulàlia de Riuprimer-Sant Sebastià-Pla de Sant Sebastià-la Rovira Vella-Cementiri i tornar. No ho hem pogut fer perque als voltants del Pla de Sant Sebastià hi havia una batuda de senglars i hem trobat un senyor que ens ha avisat que no passéssim a partir de l'església de Sant Sebastià.
A partir d'aquí hem canviat el recorregut i hem baixat per el Soler Botei.

RECORREGUT: Santa Eulàlia de Riuprimer-C. Tarragona, ctra. BV-4316 direcció Depuradora; al cartell indicador: "Sant Sebastià" deixar la ctra. i anar a l'esquerra agafant el camí de Sant Sebastià; Mirador del Solell de Sant Sebastià, Mirador de Sant Sebastià, Memorial del Pacte dels Vigatans, Sant Sebastià i Mirador de Sant Sebastià on ens aturem per esmorzar.
Reprenem la marxa i ens informen que no podem passar per el Pla de Sant Sebastià per una batuda del senglar, no passem i reculem uns metres per el Camí de Sant Sebastià fins la cruïlla del P.I."10:10 h." on ens desviem a la dreta; vista de la Caseta del Botei; el Botei, el Soler Botei on descansem un moment per admirar la majestuositat de la casa.
Tornem a caminar ara pel mig d'un bosc amb molts camins i anem a buscar el Camí del Soler Botei que va a Santa Eulàlia de Riuprimer i el trobem al P.I."10:58 h." que ja no deixem fins trobar el camí d'anada que ens portarà de nou al cotxe.

OBSERVACIONS: Des de la sortida fins a Sant Sebastià el camí està ben indicat. Anem primer per ctra. i desprès per la pista on pugen els cotxes fins a Sant Sebastià.
Des del Soler Botei fins a trobar el camí del Soler Botei hem anat per el mig del bosc i està una mica brut, el més fàcil és recular fins el Botei i agafar el camí del Soler Botei fins sota el Pla de Sant Sebastià, on hi ha un corriol que ens portarà al mateix lloc que l'hem trobat nosaltres el P.I."10:58 h.", es fa una mica de volta però el camí segur que serà millor.

TEMPS CAMINANT= 2:01 hores (3,5 km/hora)
TEMPS DESCANS= 0:35 hores
TEMPS TOTAL= 2:36 hores (2,7 km/hora)

8:52 h. Sortida C. de Tarragona

Vista de Sant Sebastià

Mirador de Sant Sebastià

PictographMonument Altitude 2,524 ft
Photo of9:42 h. Memorial del Pacte dels Vigatans a Sant Sebastià Photo of9:42 h. Memorial del Pacte dels Vigatans a Sant Sebastià Photo of9:42 h. Memorial del Pacte dels Vigatans a Sant Sebastià

9:42 h. Memorial del Pacte dels Vigatans a Sant Sebastià

Esquerra per la pista

Vista des del Camí del Soler Botei

De tornada per la dreta

Photo of11:28 h. Arribada C. de Tarragona i visita a la 5ª Fira del Fredeluc i la Botifarra Photo of11:28 h. Arribada C. de Tarragona i visita a la 5ª Fira del Fredeluc i la Botifarra Photo of11:28 h. Arribada C. de Tarragona i visita a la 5ª Fira del Fredeluc i la Botifarra