Santa Cristina d'Aro - Dolmen - Font Picant - El Balcar - Santa Cristina

Photo ofSanta Cristina d'Aro - Dolmen - Font Picant - El Balcar - Santa Cristina Photo ofSanta Cristina d'Aro - Dolmen - Font Picant - El Balcar - Santa Cristina Photo ofSanta Cristina d'Aro - Dolmen - Font Picant - El Balcar - Santa Cristina

February 5, 2023
February 2023

near Santa Cristina d'Aro, Catalunya (España)

10 quilòmetres des de l'aparcament d'autocaravanes passant pel carril bici, i desviant-nos cap al domen del Mas Bousarenys amb un desnivell inicial de 150 m. Per un còmode camí baixem fins a incorporar-nos novament al carril bici, arribem al restaurant de la Font Picant per fer un esmorzar de forquilla, visitem l'exterior de l'embotelladora d'aigua de Salenys, passem pel bosc del Balcar, on es pot fer una passejada travessant el Riudaura i tornant (aquesta no l'hem feta i per això no surt al mapa)

PictographPanorama Altitude 273 ft

Roca de Malvet

Dolmen de Mas Bousarenys

PictographIntersection Altitude 180 ft

Agafem novament el carril bici