Photo ofSanta Coloma de Farners, el Rocar, Torre d’en Planes, Farners, Camí Vell i Santa Coloma Photo ofSanta Coloma de Farners, el Rocar, Torre d’en Planes, Farners, Camí Vell i Santa Coloma Photo ofSanta Coloma de Farners, el Rocar, Torre d’en Planes, Farners, Camí Vell i Santa Coloma

March 28, 2024
March 2024

near Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

Caminada d’entrenament sortint de l’aparcament del Consell comarcal a Santa Coloma d Farners, Passeig de Santa Salvador, Pont de Sant Salvador, Parc de Sant Salvador, Camí ruta del Rocar per les Roques de la Mare de Déu i la Miranda, Camins del Bosc del Mas Albereda, Carretera del Mas Albereda, Camí de la Torre d’en Planes, Carretera de Farners, Camí de Farners, Camí de Can Miquel, corriol, Farners, Camí Vell de Farners, camí de la Bassa, Carretera de Can Llorell, la Gorga d’en Vilà, camí dels vivers, corriol, la font d’en Caselles, la Font Picant, Passeig de la Font Picant, Passera de Sant Salvador, camí, Can Malladó, Pont de la Riera dels Frares o de Castanyet, Santa Coloma de Farners, carrers, Plaça Farners i Consell Comarcal.

Passejada combinant corriols del muntanya amb camins més o menys bons, l’asfalt només el trobem al tram urbà per dins Santa Coloma i a la Carretera de Can Llorell.

De pujada agafem el corriol que surt del parc i puja al Rocar i que no deixem fins que trobem els caminois que ens portaran a la Carretera del Mas albadera. Trams amb forta pendent i amb pedra.

A Farners fem el corriol que passa pel turó davant del Castell, es curt i de bon fer

De baixada, agafem el Camí Vell que es un corriol amb trams de forta pendent. I que arriba fins a prop de la bassa que hi ha sobre Ca n’Oliveres.

Per gent acostumada a aquesta mena de camins.

Efectuada el 20240328

-------------------------------------------------------------------------------------
Ruta circular des de Santa Coloma de Farners passant per:
- Parc de Sant Salvador (0.3 km)
- Roques de la Mare de Déu (0.8 km)
- La Miranda (1.1 km)
- Castell de Farners (5.7 km)
- Font i safareig (7.3 km)
- Gorga d'en Vilà (8.3 km)
- Font d'en Caselles (9.1 km)
- Font Picant (9.4 km)
- Església de Santa Coloma de Farners (10.4 km)

Consell comarcal de la Selva - Santa coloma de Farners

PictographBridge Altitude 0 ft

Pont de Sant Salvador

PictographPark Altitude 0 ft

Parc de Sant Salvador

Roques de la Mare de Déu

la Miranda

Ruta del Rocar amb marques grogues