Santa Coloma de Farners, el Rocar, Carretera de Farners i Santa Coloma

Photo ofSanta Coloma de Farners, el Rocar, Carretera de Farners i Santa Coloma Photo ofSanta Coloma de Farners, el Rocar, Carretera de Farners i Santa Coloma Photo ofSanta Coloma de Farners, el Rocar, Carretera de Farners i Santa Coloma

March 14, 2024
March 2024

near Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

Caminada d’entrenament sortint de l’aparcament del Consell comarcal a Santa Coloma d Farners, Passeig de Santa Salvador, Pont de Sant Salvador, Parc de Sant Salvador, Font de Sant Salvador, corriols, camins, Carretera del Mas Albareda, camí bicicletes, Carretera de Farners, Drecera dels Capellans, Carretera de Farners, la Creu, escales, la font Picant, Passeig de la Font Picant, Passera de Sant Salvador, camí, Can Malladó, Pont de la Riera de Castanyet o dels Frares, Santa Coloma, carrers i consell Comarcal.

Passejada amb una primera part per camins poc concorreguts i a estones força bruts dels Rocar. Quan trobem la Ruta del Rocar amb marques grogues que ve de l’Atalaia el camí millora.

Al final del Parc de Sant Salvador comencem a pujar seguint punts vermells, compte que als poc metres hi ha una baixada de bicicletes més visible que el camí que decanta a la dreta. A la zona planera la ruta del Rocar amb punts vermells trenca a la dreta cap a les Roques de l’Avió, nosaltres seguim rectes en direcció a la carretera de Ca l’Agustí. Trobarem una esllavissada i just passar-la trenquem a la dreta per un corriol de mal veure.

Quasi al final de la carretera del Mas Albareda, trenquem a la dreta, passats uns metres el camí queda a la dreta però es fàcil no veure`l i seguir per un corriol de bicicletes, he seguit pel de bicicletes i l’he deixat en travessar una camí que porta a la carretera. El camí surt també a la carretera de Farners però una mica més avall.

La Drecera dels Capellans esta molt desgastada pel pas de bicicletes amb molta llosa de granit. En sec de bon fer, en moll millor de pujada.

Efectuada el 20240314
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Ruta circular des de Santa Coloma de Farners passant per:
- Parc de Sant Salvador (0.3 km)
- Roca de l'Avi (5.6 km)
- Font Picant (6.8 km)
- Església parroquial de santa Coloma (7.8 km)