Santa Anna, Llosa de Ranes. Alfons Candela

Photo ofSanta Anna, Llosa de Ranes. Alfons Candela Photo ofSanta Anna, Llosa de Ranes. Alfons Candela Photo ofSanta Anna, Llosa de Ranes. Alfons Candela

March 15, 2014
March 2014

near Llosa de Ranes, Valencia (España)

Primer vaig començar ixint per el port antic de la Llosa de Ranes cap a dalt pel camí dels Karts. Hi havien 3 camins, un cap a dalt, altre que continuava recte i l'altre que era cap avall. Vaig agafar el camí que era recte però paulativament muntava. En eixe tram de la ruta, el gps es va desactivar i ix un poc recte quan es connecta la senyal.
Hi ha una bifurcació, agafem el camí de dalt. Hi havia una costera prou pronunciada. Vaig muntar la costera (que si la fas amb bicicleta has de serpentejar-la per a no caure)
Des de dalt de tot, es pot vore tota "La costera" (comarca)
una vegada, seguirem el camí que va per la part dreta, (el gps es va desactivar des vegades més) on és l'alberg de Santa Anna. Continuem baixan fins arribar al poble per la part del sud. Atravesem el poble pel camí Reial fins al poligon. Eixim pel camí de dalt i arrivem on haviem eixit.

Subida a Santa Ana, Llosa de Ranes

La costera desde Santa Ana

• Photo of claconcepcion2bat
    claconcepcion2bat Mar 22, 2014

Molt bé Alfons
    Ara agafa i comenta la ruta, característiques, paisatge, dificultat,...

• alfons candela Oct 5, 2018

M’alegra saber que encara seguix ací la ruta que vaig fer. Que records de les classes amb D. Ivan.
    Segur que ara hi han altres activitats que feu.