Photo ofSanta Anna dels Quatre Termes de Coll Palomeres entre la Bastida i Valmanya per Coll Creu Turon Photo ofSanta Anna dels Quatre Termes de Coll Palomeres entre la Bastida i Valmanya per Coll Creu Turon Photo ofSanta Anna dels Quatre Termes de Coll Palomeres entre la Bastida i Valmanya per Coll Creu Turon

January 6, 2023
January 2023

near La Bastide, Occitanie (France)

sortim de Coll Palomeres a la part mes alta Crta D13 entre Balmanya i La Bastida
esta tot ple de retols de direccions menys el que ens interesa a resalt roca a la dreta
i amb lasenyal de la creu barrada del Tour Canigo aixo si uns metres mes amunt
enganxats i una mica amagat arbres dreta retol informatiu de perillossitat cami
per motius de poder trovar en segons quines epoques els gossos de vigia pastures
es alla on comença el cami d'anar i tornar al cim objectiu i no te possible perdua
es tracta d'anar seguintel filat a la dreta i pasar portes de tanques de recintes pastura
fins que assolim un collet senyalitzat amb marques de direccions i aqui si surt cim
es el Coll de la Creu del Turon amb una pedra i retol homenatge a un paisano
continuen la direccio que ens interesa de Sta Anna de Cuatre Termes fins portella
indicada amb retol de mes perills ara de Braus en llibertat ja veieu un continuu patir
ara hem fet la pujada directe continuant reseguint el filat a la nostra esquerra
pero es molt costerut i descompost aixi que al arribar a dalt hem vist senyals de Pr
que hem seguit a la baixada i per cami molt millor traçat i senyalitzat
i ja repetim la resta del cami de l'anada mes estil de Cami Sant Jaume que montanya