Photo ofSant Sebastià dels Gorgs, Sant Pere d' Avinyó, Jaciment Iber Font de la Canya, Avinyó Nou, Cantallops Photo ofSant Sebastià dels Gorgs, Sant Pere d' Avinyó, Jaciment Iber Font de la Canya, Avinyó Nou, Cantallops Photo ofSant Sebastià dels Gorgs, Sant Pere d' Avinyó, Jaciment Iber Font de la Canya, Avinyó Nou, Cantallops

October 18, 2020
October 2020

near Lavern, Catalunya (España)

Ruta suau, potser amb massa ciment, per el demés bastant correcte.
Ull al creuar dos cops la N-340 en especial al de Cantallops sensa Semàfor.
Si el jaciment iber está tancat no cal fer el tram del mateix i el corriol de la Font de la Canya está molt malament, val la pena creuar el Torrent abans.
Per el meu pare la millor època per fer-la es la tardor, pues els colors de la vinya són més bonics.

PictographCar park Altitude 868 ft

PictographIntersection Altitude 925 ft

PictographPhoto Altitude 879 ft

PictographIntersection Altitude 856 ft
Photo ofSi el jaciment está tancat i el camí de la Font de la Canya está impracticable el millor es anar per aquest corriol Photo ofSi el jaciment está tancat i el camí de la Font de la Canya está impracticable el millor es anar per aquest corriol

PictographRiver Altitude 850 ft

Recte

Arquitectura religiosa

Can Fabregas

Photo ofCreuar carretera i dreta i al restaurant Esquerra Photo ofCreuar carretera i dreta i al restaurant Esquerra Photo ofCreuar carretera i dreta i al restaurant Esquerra

Creuar carretera i dreta i al restaurant Esquerra