Photo ofSant Sadurní de l'Heura-Menhir de La Pedra Dreta de Sant Sadurní-Pla de Banyeres-Plaça del suro Robat-Mas Ribot Photo ofSant Sadurní de l'Heura-Menhir de La Pedra Dreta de Sant Sadurní-Pla de Banyeres-Plaça del suro Robat-Mas Ribot Photo ofSant Sadurní de l'Heura-Menhir de La Pedra Dreta de Sant Sadurní-Pla de Banyeres-Plaça del suro Robat-Mas Ribot

October 19, 2015
October 2015

•   3.7 1 review

near San Sadurní, Catalunya (España)

Avui, aprofitant, que es el primer dia festiu que es pot fer foc al bosc per esmorzar, l’hem volgut aprofitar...evident-ment, demanant els permisos adients als forestals i als amos de la taula instal·lada a la plaça del Suro Robat i tenint molta cura dels perills que comporta fer foc al bosc.
Hem sortit de Sant Sadurní de l’Heura direcció el mas de Can Mateu de la Creu, que hem passat per darrera per anar a visitar el menhir de la Pedra Dreta de Sant Sadurní, tot seguit hem seguit el corriol sota la línia elèctrica fins desembocar al pla de Banyeres, hem travessat la carretera GI-664, per anar a voltar sobre Can Vancells i encaminar-nos fins els peus del Puig d’Arques (on, en el seu cim, està la Cista de l’Abel i que hem visitat alguna vegada). Abans de arribar a la plaça del Suro Robat (un encreuament de camins), està la taula dels Tets...una taula i uns bancs sota un porxat d’uralites que convida a aturar-se a fer un mos.
El “xiquito” ja ens tenia preparat el foc, els estris i la “manduca” per fer un bon esmorzar.
Acabat l’àpat, tornem a caminar passant per els masos de 2ª residencia de Can Pericós, Can Genover i Can Ribot, tornant a Sant Sadurní de l’Heura, i donant per acabada aquesta “opípara” sortida...

Photo ofMenhir de la Pedra Dreta de Sant Sadurní Photo ofMenhir de la Pedra Dreta de Sant Sadurní Photo ofMenhir de la Pedra Dreta de Sant Sadurní

Menhir de la Pedra Dreta de Sant Sadurní

Mas_Ribot

Sant Sadurní de l'Heura

• sramisvendrell Nov 12, 2020

Passar el Daró pot obligar a remullar-se després d'un episodi de pluges fortes.
    Bonica i fàcil excursió.

• Photo of el capi
    el capi Nov 12, 2020

Ser, sramisvendrell el Daró quasi sempre posa el toc de incertesa (et condiciona de continuar la ruta si baixa força aigua), i a l’hora assigna un xic d’aventura als moments que l’has de travessa’l. Tot i que aquest riu la major part del any porta molt poca o res d’aigua. Enhorabona per la sortida i gràcies pel comentari i per la teva valoració...salut!