Sant Privat - Olletes - Puigsacalm - Pla Traver - Salt del Sallent

Photo ofSant Privat - Olletes - Puigsacalm - Pla Traver - Salt del Sallent Photo ofSant Privat - Olletes - Puigsacalm - Pla Traver - Salt del Sallent Photo ofSant Privat - Olletes - Puigsacalm - Pla Traver - Salt del Sallent

October 27, 2012
October 2012

near Sant Privat d'en Bas, Catalunya (España)

Viewed 2002 times, downloaded 62 times

Pujada al Puigsacalm des de Sant Privat d'en Bas pel camí de les Olletes i Santa Magdalena. Aquesta primera part de la ruta es un xic dura per que te un pendent molt pronunciat. Tornada pels Rasos de Manter, on cal trobar la porta a la tanca que permet arribar al Pla Traver. Arribant a prop de la casa, cal trobar una segona porta per agafar el camí del Salt del Sallent. Arribant a la riera, cal continuar per la riba dreta i pujar fins a trobar el trencant a ma esquerra del camí dels Matxos. Alternativament, a la riva esquerra de la riera hi ha un altre corriol per baixar directament pel cingle, molt costerut.

Es una ruta molt agradable, amb una primera pujada dura. A la tardor podem trobar moltes fulles a les fagedes que envolten les Olletes i també al camí dels Matxos, que poden dificultar la caminada. Les vistes des de Santa Magdalena i des del Puigsacalm son excepcionals