Sant Privat d'en Bas / Salt de Sallent

Photo ofSant Privat d'en Bas / Salt de Sallent Photo ofSant Privat d'en Bas / Salt de Sallent Photo ofSant Privat d'en Bas / Salt de Sallent

June 14, 2020
June 2020

near Sant Privat d'en Bas, Catalunya (España)

Sant Privat d'en Bas / Salt de Sallent

Sencilla ruta por pista hasta el desvío que indica: Sallent Izquierda o Amat derecha. A partir de este desvío el camino se vuelve escarpado para superar la altitud.

Nosotros hicimos la ruta con un niño de seis años y la parte final tenia su dificultad, aunque no tuvimos problemas en hacerla, así que no es recomendable 100% para niños pequeños. Asi y todo, el primer tramo, los niños lo van a disfrutar muchisimo.

En las zonas de parking, podemos encontrar el "Area Recreativa dels Pins" donde podremos hacer pic-nic y barbacoas.

---------------------------------------------

Senzilla ruta per pista fins al trencall que indica: Sallent Esquerra o Amat dreta. A partir d'aquest desviament el camí es torna escarpat per superar l'altitud.

Nosaltres vam fer la ruta amb un nen de sis anys i la part final tenia la seva dificultat, tot i que no vam tenir problemes en fer-la, així que no és recomanable 100% per a nens petits. Així i tot, el primer tram, els nens ho gaudiràn moltíssim.

A les zones d'aparcament, podem trobar l' "Area Recreativa dels Pins" on podrem fer pic-nic i barbacoes.

PictographCar park Altitude 1,972 ft

Aparcamos en el lateral de la carretera