Sant Pere dels Forcats - Puig de l'Home Mort - Cambra d'Ase (Occitània França)

Photo ofSant Pere dels Forcats - Puig de l'Home Mort - Cambra d'Ase (Occitània França) Photo ofSant Pere dels Forcats - Puig de l'Home Mort - Cambra d'Ase (Occitània França) Photo ofSant Pere dels Forcats - Puig de l'Home Mort - Cambra d'Ase (Occitània França)

July 13, 2021
June 2021

near Saint-Pierre-dels-Forcats, Occitanie (France)

16-06-2021

Sortim de l'aparcament de l'Estació d'Esquí de Sant Pere dels Forcats, primer anem a buscar la pista forestal que marxa a (S-E) i passa pel mig de la pista d'esquí del Roc Llarg, enfilem per l'herbada pista fins a trobar una altra pista forestal que ens condueix al (E), la seguim uns 550 m fins a trobar el corriol que surt a la dreta i agafa direcció (S) per la vall del Rec del Molí, aquest corriol ens deixa al pla de Clot de Rodes a 2018 m d'altitud.
En el Clot de Rodes perdem el camí i ens dirigim a la vall del Rec del Molí, primer pel Bosc Negre, però es fa difícil progressar entre nerets i pins, decidim agafar el fons del rec i progressar fins a la carena de l'Home Mort. En la carena ens dirigim a (S-O) seguint el fil de les roques fins al Pic de Cambra d'Ase.
La baixada la fem per la mateixa carena en direcció (N) fins a cota 2400 m on trobem els primers remuntadors, seguim les seves pistes agafant sempre les de la dreta que ens deixen en el Pla de Cambra d'Ase, en aquest punt surt la pista forestal, la seguim fins a trobar el punt on el matí hem girat al (E), i ara desfem el camí de pujada fins a arribar a l'aparcament.