Sant Pere del Tarter, 04-SEP-15

September 4, 2015
September 2015

near El Tarter, Canillo (Andorra)

Sortideta desde el apathotel de Sant Pere del tarter i inicío pujada per carretera asfaltada, a uns 400 metres girém a la dreta i iniciém pujada per corriol i comença a ploure, passem per un encreuament on podem anar al Tarter, seguím pujadeta, fins que passem per el costat d´una casa típica de muntanya, arribem a pista asfaltada i comencem a baixar uns 50 metres fins que tornem a girar a la dreta direcció cap al Camí de les Secles i a Planells d´Entor, per manca de temps haig de fer marxa enrera fins a arribar al punt d´inici, espero tornar-la a repetir amb millor temps, el trosset que he fet es molt maca.

Gir dreta

Inici de pujada per corriol

Senyal del Corriol

Podem anar a El Tarter per corriolet srguint cap a l´esquerra, nosaltres seguím amaunt.

Photo ofCamí de les secles, Planelles d´entor Photo ofCamí de les secles, Planelles d´entor Photo ofCamí de les secles, Planelles d´entor

Camí de les secles, Planelles d´entor

Camí asfaltat i pujada cap a la dreta.