Sant pau de segúries - Ruta de les set fonts - Fageda de Can Mic

Photo ofSant pau de segúries - Ruta de les set fonts - Fageda de Can Mic Photo ofSant pau de segúries - Ruta de les set fonts - Fageda de Can Mic Photo ofSant pau de segúries - Ruta de les set fonts - Fageda de Can Mic

August 22, 2021
August 2021

near Sant Pau de Segúries, Catalunya (España)

La ruta l’hem començat des del poble de Sant Pau de Segúries. Una ruta molt senzilla per fer en 2-3 hores.

Agafem la carretera direcció Sant Joan de les Abadesses i just al sortir del poble agafem un petit carrer que puja. Als 2-3 minuts ens trobem amb una tanca que hem de creuar per començar el camí ja per la muntanya.

La ruta passa per les fonts i la fageda de Can Mic. Hi ha ombra pràcticament per tot el camí, així que el sol no ens dona gaire. Al finalitzar el recorregut per la fageda de Can Mic, arribem a un creuament de camins on trobem un mirador amb una petita taula per poder menjar.

A continuació voregem el Puigsacreu i ja comencem la baixada cap a Sant Pau de Segúries.