Sant Maurici- La Quar- Sant Pere de la Portella- Sant Maurici

Photo ofSant Maurici- La Quar- Sant Pere de la Portella- Sant Maurici Photo ofSant Maurici- La Quar- Sant Pere de la Portella- Sant Maurici Photo ofSant Maurici- La Quar- Sant Pere de la Portella- Sant Maurici

July 23, 2015
June 2015

•   4.7 1 review

near Sant Maurici de la Quar, Catalunya (España)

Interessant volta per la Quar, territori a l'est del Berguedà, aspre i sec, senzill i serè, tot sortint des de Sant Maurici seguint el GR-4, pujant pel Serrat de Sant Isidre i baixant cap a Santa Maria de la Quar, amb pujada a aquest santuari.
Després baixada vall a baix en direcció al Monestir de Sant Pere de la Portella, seguint el PR-2204.
Després un altre cop de pujada, ara cap al Serrat de les Tombes, i baixada a la Baumeta i de nou a Sant Maurici, tot seguint en PR-2204.

• Photo of lluisherman
    lluisherman Feb 14, 2020

Hola ! Sí, bona ruta, amb molt de corriol que li dona un plus respecte a seguirles pistes principals.
    Ara está especialment humida i, en algún punto, com la pujada des de La Portella per prc local que és una torrentera cal anar amb compte de no relliscar. Més distret.
    A la baixada final cal fer una llaçada més llarga per voltar un mas molt, molt ben endreçat -sembla nou-, doncs ara té una tanca perimetral també amb pinta de nova de trinca.
    Un altra plus es poder dinar a l'Hostal Sant Maurici, punt inici / final de la ruta sense treure's la pols com aquell qui diu.