Sant Marti de Montnegre-Vall de Fuirosos-Pantà de la Brinxa-Pantà del Crous

Photo ofSant Marti de Montnegre-Vall de Fuirosos-Pantà de la Brinxa-Pantà del Crous Photo ofSant Marti de Montnegre-Vall de Fuirosos-Pantà de la Brinxa-Pantà del Crous Photo ofSant Marti de Montnegre-Vall de Fuirosos-Pantà de la Brinxa-Pantà del Crous

November 30, 2012
November 2012

•   4 2 Reviews

near La Batlloria, Catalunya (España)

Iniciem la ruta a Sant Martí de Montnegre. Baixem fins la Vall de Fuirosos: passem per Can Riera, el pantà de la Brinxa o del Gorg Negre, el petit pantà del Crous i l'Alzina Grossa.

• Photo of oalbaf
    oalbaf Aug 21, 2014

Té una pinta fantàstica aquesta ruta! Hem podries dir si es pot arribar amb cotxe fins al inici de la ruta i quin es el camí? Gracies!!

• Photo of unxicdemuntanya
    unxicdemuntanya Aug 25, 2014

Sí que s'hi pot arribar. Jo hi vaig anar des de Sant Celoni, prenent la carretera de Montnegre (on es veu l'edifici de Renolit Ibérica), fins gairebé dalt. És una ruta molt maca i molt propera, si hi ha aigua.

• Photo of Josep Garí
    Josep Garí Dec 10, 2017

Buena ruta, nuevos lugares descubiertos en el Montnegre.

• Photo of barretons
    barretons Mar 22, 2021

He fet aquesta ruta en tres ocasions. La primera, el 27-des-2016. Sap greu no haver-la valorat abans. Ara, re-organitzant les meves traces/rutes m'he adonat de que no l'havia valorat. Una sortida de mig dia amb entorn variat, ideal de tardor a primavera. Si no feu soroll, amb sort, trobareu algunes aus aquàtiques en els pantans. Normalment, ànecs. Gràcies per la ruta!
    Es pot pujar fins a Sant Martí des de Sant Celoni. La pista està força bé. També s'hi arriba per altres bandes, però la majoria precisen d'un tot terreny.