Photo ofSant Martí de Llémena (Gironès): de Can Pere Puig a l'Ermita de Sant Roc (100 cims). Photo ofSant Martí de Llémena (Gironès): de Can Pere Puig a l'Ermita de Sant Roc (100 cims). Photo ofSant Martí de Llémena (Gironès): de Can Pere Puig a l'Ermita de Sant Roc (100 cims).

February 8, 2017
February 2017

near Sant Martí de Llémana, Catalunya (España)

Can Pere Puig - Ermita de Sant Roc.
Ruta curta, però molt bonica pels camins i les vistes des del cim. Alerta si ha plogut per trams que poden relliscar.
Deixem cotxe a la carretera GI-532 en un lloc a on poden aparcar mitja dotzena de cotxes anomenat Pla del Forn (aproximadament en el km 1,5 de la carretera).
Un corriol surt de la mateixa carretera i enfila recte amunt. Ben aviat arribem a Can Pere Puig, esplèndida masia que malauradament està caient.
Continuem pel darrera de la masia i el camí comença a enfilarse. Trobem un parell de interseccions ben indicades, sempre seguir "Sant Roc".
Un cop a dalt veiem Les Medes, el Canigó, El Far, Girona... vistes magnífiques.
És un dels 100 cims del llistat de la FEEC, però no dels essencials.
Al baixar passem pel mirador a on podem fer unes espectaculars fotografies i poc després trobem un indicador "Can Pere Puig", cal girar a l'esquerra i tornar a girar a l'esquerra per seguir les marques blaves i vermelles de Grau de Santa Maria, per tornar a arribar a les restes de la masia de Can Pere Puig i una mica més avall a on tenim el cotxe.
Seguir sempre les marques blaves, molt ben indicat el camí.

PictographCar park Altitude 967 ft

Sortida

Can Pere Puig

Sant Roc

Mirador

• Photo of amboix
    amboix Oct 13, 2022

Ruta molt ben indicada per arribar a Sant Roc pel costat de Sant Martí de Llémena.
    Algún tram amb dificultat moderada, però s'hi puja bé.
    Des de Sant Roc, vistes espectaculars.