Photo ofSant Martí de Centelles (Estació de Rodalies) – Valldeneu – Grau de les Avellanedes – La Trona – Soc del Bac – El Figaró Photo ofSant Martí de Centelles (Estació de Rodalies) – Valldeneu – Grau de les Avellanedes – La Trona – Soc del Bac – El Figaró Photo ofSant Martí de Centelles (Estació de Rodalies) – Valldeneu – Grau de les Avellanedes – La Trona – Soc del Bac – El Figaró

April 28, 2024
April 2024

near l'Abella, Catalunya (España)

INTRODUCCIÓ
Hem fet aquesta sortida prenent de base el track: R3 - Senderisme en tren: Sant Martí de Centelles a Figaró per la Trona - 93, feta pel company de Wikiloc: ocell de bosc. Us recomano que llegiu la descripció que en fa EMILI ORSO a: St Martí de Centelles R3 - Cingles del Bertí-La Trona - Salt del Prat - Sot del Bac - Figaró R3. Gràcies als dos per compartir.

PRINCIPALS ATRACTIUS DE LA SORTIDA
Els seus principals atractius són:

• Vistes impressionants des de diferents punts. En especial des de la Trona.

• Entorn amb cingles espectaculars.

• Pistes, corriols, graus i valls agradables.

NOTES SOBRE LA SORTIDA

• Accessos en tren sortida de l’estació de Rodalies de Sant Martí de Centelles i arribada a l’estació del Figaró.

• No hem passat per Sant Pere de Valldeneu, però està a la vora i és fàcil fer-hi una petita marrada.

• Quan s’arriba a la casa de Valldeneu, la pista gira quasi 180 graus en pujada.

• El PR C-53 ens porta al Figaró.

• El Salt del Prat no hi hem trobat aigua.

• Tot el camí va per pistes i corriols ben marcats, cap dificultat, però hi ha moltes alternatives aconsellable GPS.

PLÀNOL TOPOGRÀFIC DE LA RUTA

GRAU DE DIFICULTAT

L'índex de dificultat IBP (veure INDEX IBP) dona un valor de: 62. En podeu veure els detalls a: Anàlisi completa de la ruta.

PictographTrain stop Altitude 1,375 ft
Photo ofSortida. Estació de Rodalies de Sant Martí de Centelles Photo ofSortida. Estació de Rodalies de Sant Martí de Centelles Photo ofSortida. Estació de Rodalies de Sant Martí de Centelles

Sortida. Estació de Rodalies de Sant Martí de Centelles

Arribada. Estació de Rodalies del Figaró

• Photo of EMILI ORSO
    EMILI ORSO Apr 29, 2024

Molt bones detalls, i material gràfic Manel_49. Excursió per panorames meravellosos. Sots, xaragalls. Encara que amb poquíssima aigu. Força i endavant¡¡¡

• Photo of Manel_49
    Manel_49 Apr 29, 2024

EMILI ORSO gràcies per la teva valoració i comentaris. És una sortida molt entretinguda amb vista a cingles impressionants. Recomanable. Salut i Cames!!!!