Photo ofSant Llorenç D'Hortons-Can Serra-Can Esteve-Can Simó-Can Bosc-Sant Joan Samora-Sant Llorenç Photo ofSant Llorenç D'Hortons-Can Serra-Can Esteve-Can Simó-Can Bosc-Sant Joan Samora-Sant Llorenç Photo ofSant Llorenç D'Hortons-Can Serra-Can Esteve-Can Simó-Can Bosc-Sant Joan Samora-Sant Llorenç

January 14, 2021

near Sant Llorenç d'Hortons, Catalunya (España)

Ruta circular.
Sortida de Sant Llorenç d'Hortons, pel GR5 direcció Can Esteve de la Riera i La Beguda.
Abans de la Beguda, deixarem el GR5 i agafarem, a ma dreta, el camí de La Torreta.
Deixarem el camí de la Torreta per agafar a l'esquerra cap a la masia de Can Simó de Baix.
A Can Simó seguirem per la pista del mig que ens durà a creuar el torrent de Can Bosch i anirem a empalmar amb el camí de Can Estrada a Can Bosch, que agafarem a la dreta direcció Can Bosc fins que arribem a la pista asfaltada de Sant Llorenç a Sant Joan que agafarem a l'esquerra direcció San Joan Samora.
En arribar a Sant Joan, continuarem per la pista s'ajunta amb la BV2251 que agafarem a ma dreta en direcció a Can Carafí i Can Raimundet. Quan s'acaba la pista asfaltada, a l'alçada de Can Carafí, seguim la pista principal que passa per davant de Can Raimundet i ens porta sota el pont de l'AVE on trobarem el Salt de Can Raimundet.
Tornem al camí i continuem de pujada direcció Can Mata/Can Batllevell i ja no deixarem aquesta pista fins arribar a la BV2249 a l'alçada de Can Font de l'Alzinar i per la BV2249 arribarem a Sant Llorenç.