Sant Jordi - Rebost Disfruta Cavalls Vent 2

Photo ofSant Jordi - Rebost Disfruta Cavalls Vent 2 Photo ofSant Jordi - Rebost Disfruta Cavalls Vent 2 Photo ofSant Jordi - Rebost Disfruta Cavalls Vent 2

September 1, 2016
September 2016

near Pedra, Catalunya (España)

Sant Jordi - Rebost
Segona etapa de la nostra experiència Cavalls del Vent del 27 al 31 d’agost de 2016 amb 5 etapes i 4 pernoctes. Es un relat lúdic amb poques referències geogràfiques ( si les voleu exhaustives, us recomano la explicació de Palau Robert).
Hem dormit al refugi sant Jordi i a les 8 del matí esmorzem molt bé, amb fuet. Avui tenim una etapa tranquila. Al sortir del refugi anem a buscar aigua ala font del Faig i reprenem el camí vora el gran arbre.
Anem vorejant direcció llevant cap a Grèixer, bixem una mica i desprès hem de pujar per superar el coll d'Escriu. Cap a llevant veiem la Tosa d'Alp amb el refugi del Niu de l'Aliga.
Ara baixem altre cop per pista per un bonic bosc, passem a visitar l'estanyet de Grèixer, que avui no es apropiat pel bany i seguim baixant fins el llogaret. Son 4 cases i ens han dit que no hi ha font. Fa molta calor. Vistes cap al nord-Oest de la serra del Moixeró, amb les Penyes Altes. Ens saltem la visita del poble i arribem fins la carretera de Bagà , que travessem.
Tot seguit trobem el riu de Grèixer que baixa de l'Hospitalet de Roca Sança. Segurament aquesta aigua no es bona per beure, però ens serveix per refrescar-nos els peus.
Passem per sota la C-16 que puja al túnel del Cadí i anem pujant , primer per prats i desprès pel bosc, travessem altre cop la carretera que puja al coll de Pal i aviat arribem fins el refugi Rebost a l'hora de dinar.
El refugi Rebost es, per mi, un dels més bonics i ben cuidats de Catalunya. Son molt amables i ens deixen menjar l'entrepà a dins (fa molta calor) amb una fantàstica clara.
Les vistes capa a ponent del Pedraforca i de les serres veïnes son esplèndides. Passem una tarda de relax. El sopar MOLT bé, quasi de disseny.

Coll Escriu

28-AGO-16 10:23:09AM Bones vistes

PictographLake Altitude 3,864 ft

Estany de Grèixer

28-AGO-16 11:23:07AM Molt sec. no es apropiat pel bany.