Sant Joan de l'Albera - Puig de Sant Cristau(100 cims)

Photo ofSant Joan de l'Albera - Puig de Sant Cristau(100 cims) Photo ofSant Joan de l'Albera - Puig de Sant Cristau(100 cims) Photo ofSant Joan de l'Albera - Puig de Sant Cristau(100 cims)

November 10, 2019
November 2019

near Sant Joan d'Albera, Occitanie (France)

Esplèndida sortida a la zona de l'Albera des de la Catalunya Nord, a més a més, hem tingut la sort de gaudir d'un dia excel·lent que ens ha permès d'obtenir unes vistes espectaculars (Puig Neulós, Bugarach, Massís Canigó, ...)
La ruta surt del pàrquing que hi ha a pocs metres de l'església de Sant Joan, ben aviat comença a enfilar-se fins arribar al coll de la Font, continuem fins al Puig de Sant Cristau (un altre cim del repte dels 100 cims), vistes espectaculars i comencem el descens fins al coll de Llinàs, des d'aquí ens dirigim al Puig de la Balma (a pocs metres) i de nou descens fins a la barraca i el dolmen de Na Cristiana, ara sí, baixem fins a ser de nou a Sant Joan.