Sant Jeroni i l'Albarda Castellana des de Vinya Nova

Photo ofSant Jeroni i l'Albarda Castellana des de Vinya Nova Photo ofSant Jeroni i l'Albarda Castellana des de Vinya Nova Photo ofSant Jeroni i l'Albarda Castellana des de Vinya Nova

March 24, 2024
March 2024

near Collbató, Catalunya (España)

Suposo que molts pensareu que sóc poc original amb algunes caminades, però avui, he tornat a fer per enèsima vegada aquesta ruta hiperclàssica de pujada a Sant Jeroni des de Collabtó. Sabeu quan un no té ganes de pensar i planificar una excursió i vol caminar abstret ja que es coneix el camí? Doncs, això. Llavors, cal triar un camí que coneguis de memòria, al llarg del qual reconeguis totes les seves rampes, una per una, i tots els revolts.
Quan fas un camí repetidament, cada vegada et cansa menys i el fas més ràpid, perquè te'l coneixes i instintivament, acceleres i frenes en els punts adients, optimitzant la caminada.
La caminada és senzilla i el camí ben indicat. Atenció que no hi ha gens d'aigua en el recorregut!
Si podeu arribar d'hora al cim, millor que millor, perquè a partir d'una determinada hora, arriba molta gent des del Monestir.
Com sempre indico, es pot aprofitar per dinar a la Vinya Nova. Ara bé, reserveu abans perquè sempre hi ha molta gent.