Sant Hilari de Sacalm, Sant Miquel de les Formigues, Osor

Photo ofSant Hilari de Sacalm, Sant Miquel de les Formigues, Osor Photo ofSant Hilari de Sacalm, Sant Miquel de les Formigues, Osor Photo ofSant Hilari de Sacalm, Sant Miquel de les Formigues, Osor

October 24, 2023
October 2023

near Sant Hilari Sacalm, Catalunya (España)

Caminada amb la Secció de Muntanya de l’ADAC, sortim del final del Polígon la Bòbila de Sant Hilari de Sacalm seguint el GR 83 per la carretera del Sobirà, Urbanització Cal Sastre, Al voltant del 2,5 kilòmetres el GR deixa la carretera i comença a seguir corriols i camins fins que arribem a la Carretera de la Font dels Abeuradors a Sant Miquel prop abans del Coll de Llevanyes, Coll de Llevanyes, deixem el GR i seguim per la carretera de Sant Miquel, Font de Sa Guarda, agafem el corriol de pujada a Sant Miquel i Sant Miquel de les Formigues o de Solterra, retrocedim pel mateix camí fins prop abans del Coll de Llevanyes, camins i corriols, la Riba d’Amunt, Camins i corriols (pals amb rombe verd), Collet del Mal Graó, recobrem el GR 83 que per camí i pista ens porta a la Font d’en Borrell i Osor, Osor i aparcament Carretera del Coll.

Caminada amb una mica d’asfalt al principi per passar a tota mena de camins de terra. La baixada de prop del Coll de Llevanyes cap a Osor es fa per corriols de bosc amb forta pendent amb punts força relliscosos, prop de la Riba d’Amunt està marcat amb estaques amb un rombe verd indicant la direcció. Al Collet del Mal Graó recobrem el GR que ens porta ja cap Osor per camí i finalment per pista.

Efectuada el 20230322

Ruta de Sant Hilari Sacalm a Osor passant per:
- Pont de fusta al Torrent de la Font del Gavatx (3.3 km)
- Les Fontiques de Can Pla (3.7 km)
- Coll de Llevanyes (5.1 km)
- Font Sa Guarda (6.9 km)
- Sant Miquel de les Formigues (7.7 km)
- Font de la Riba d'Amunt (11.0 km)
- Font del Borrell (15.7 km)
- Pont Vell (16.1 km)

PictographFountain Altitude 0 ft

Font de Sa Guarda

PictographSummit Altitude 0 ft
Photo ofSant Miquel de Solterra o de les Formigues Photo ofSant Miquel de Solterra o de les Formigues Photo ofSant Miquel de Solterra o de les Formigues