Sant Esteve de Llemena al Siubés per Sant Cebrià i Bell-lloc 13/12/2022

Photo ofSant Esteve de Llemena al Siubés per Sant Cebrià i Bell-lloc 13/12/2022 Photo ofSant Esteve de Llemena al Siubés per Sant Cebrià i Bell-lloc 13/12/2022 Photo ofSant Esteve de Llemena al Siubés per Sant Cebrià i Bell-lloc 13/12/2022

December 14, 2022
December 2022

near Sant Esteve de Llémena, Catalunya (España)

Ruta circular des de Sant Esteve de Llémena. Sortim des de davant de l'ajuntament en direcció cap a sant Aniol. Després de la zona d'acampada creuem la carretera i ens enfilem cap al bosc en pujada suau.
Passa per la roca del Barret, formada per estrats rocosos, El Siubés imponent casa pairal, ara restaurada com a restaurant, Des d'aquí gaudim de la vista del single del Far i fins el Puigsacalm. Reculem pel mateix corriol fins trobar el que va cap a Sant Cebrià, curiós nucli de cases, tot en runes i la ermita que es conserva força be. Seguim cap a la ermita de Santa Maria de Bell-lloc aquesta ja sense sostre.
D’aquí es baixa cap a sant Esteve per una pista forestal.
Transcorre per pistes i corriols que estan molt ben marcats i amb abundant senyalitzacions dels camins en el trencalls. Tot per dins de un bosc cobert per vegetació amb boniques finestres de vista sobre la vall del Llémena.