Sant Cugat Sabadell (Gracia)

May 26, 2020
May 2020

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

La millor opció per anar de Sant Cugat a Sabadell a peu
Caminades del confinament
Surto del Monestir de Sant Cugat i vaig cap a Coll Favà. Davant del Caprabo puja el carrer Josep Vicenç Foix fins el pont que travessa la via de Renfe. Cal seguir per davant el CAR fins passar el pont damunt la B·30. Plaça Xavier Cugat i deixo TVE a l'esquerra, amunt pel carrer Mercé Vilader fins el final.
Agafem el camí de Can Camps , amb uns bonics xipresos i ja sortim de la civilització. Aviat pista de terra que puja al Turó de Mataric, bona vista cap al Sud (Pla dels Estels?) , Sant Cugat i Tibidabo.
Segueixo per pista que voreja xalests de la part alta de Bellaterra. Senyal de Turó de Can Camps amb bones indicacions.
Aviat es troba el camí antic de sant Cugat (terme de Sant Quirze) que baixa fins sota la via del FGC . Som al passeig de la Bòvila ( darrera Alcampo), sota nostre la estació de Sant Quirze; sempre endavant fins entrar a Sabadell per la Plaça del Mil·lenari.
El track acaba al centre , a la plaça del Pi Pi.
Passeig entre Sant Cugat i Sabadell , gaudint de bones vistes del Vallès Occidental.

PictographCar park Altitude 86 ft

Monestir de Sant Cugat

26-MAY-20 5:59:38AM

Turó de Mataric

26-MAY-20 6:46:16AM Es el punt més alt del turó de Can Matas

Plaça del Pi Pi (Sabadell)