Photo ofSant Cugat del Vallès-Mirador de Magarola- Viaducte de Can Ribes-Pi d’en Xandri-Sant Cugat Photo ofSant Cugat del Vallès-Mirador de Magarola- Viaducte de Can Ribes-Pi d’en Xandri-Sant Cugat Photo ofSant Cugat del Vallès-Mirador de Magarola- Viaducte de Can Ribes-Pi d’en Xandri-Sant Cugat

May 8, 2023
May 2023

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Circular. No he engegat el Vikiloc fins que ja havíem caminat prop d’un km, que cal afagir a la distància total.

Hem començat i acabat a la rotonda de la riera de Sant Medir.

A l’alçada d’en Pi d’en Xandri hem girat a l’esquerra i agafat unes pistes que ens portaran cap el Camí de carena.

A partir d’aquí l’itinerari transcorre fonamentalment per senders.

Es van trobant, tant al pujar pel camí de la carena com al baixar per la carena de l’Arrabassada molts trams trialers que s’han de caminar amb prudència. Tant pel terra com pels ciclistes trialers.

A l’arribar a la carretera de l’Arrabassada es passa per un camí paral•lel a la mateixa. En un tram curt d’uns cent metres hem passat per la vorera de la carretera per evitar una zona de verdisses.

Es passa per l’àrea de descans del mirador de la Font Groga i pel viaducte de Can Ribes. El camí a prop de Can Borrell enllaça amb la pista que ve de Sant Medir.

Fàcil per qui estigui en forma per fer 17 km. O per entrenar-se per estar-hi. :)

Mirador de Magarola

Des d’aquí tenim vistes sobre Barcelona i sobre el Vallès i les muntanyes que l’envolten.

Espai de descans Josep Maria Planes i Martí

Aquest espai val la pena aprofitar-lo perquè hi ha uns quants bancs. No en tornarem a trobar fins el Pi d’en Xandri.