Sant Cugat Can Palet (Terrassa)

May 14, 2020
May 2020

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Caminades del coronavirus
Variant camí dels Monjos parcial
Surt del Monestir de Sant Cugat, pel carrer Major amunt, sempre direcció Nord. Passa vora l'estació de Volpelleres i travessa per dalt la B-30.
Al costat de HP fins el col·legi Japones on acaba la civilització i comença la pista de terra. Ja es troben fletxes groges del Cami Romeu, de BCN a Montserrat.
Deixem trencall de pista cap a Sabadell i aviat som a la Barata (terme de Sant Cugat). Hem de travessar (vigilant molt) la carretera de Rubí a Sabadell. Entrem al terme de Sant Quirze, passem per la carena amb vistes des la Mola fins a la serralada litoral.
Ens desviem vora el mirador del Pujol Blanc per baixar cap a les Fonts, aquí deixem el camí Romeu i seguim paralels a la carrtera fins passar la riera de les Arenes i entrar als polígons industrials de Terrassa fins Can Palet.
Una manera d'anar de sant Cugat a Terrassa a peu.

301Jardins Monestir Sant Cugat

5:55:30AM Punt de sortida Trajecte pel nucli antic de Sant Cugat. Destaca el Mercat Central, remodelat, i l'escola Joan Maragall, del teps de la Segona República (inagurada 1932)

PictographIntersection Altitude 943 ft

302 Can Camps

6:51:12AM Trencall cap a Sabadell

304 Can Palet

8:17:36AM Arribada a Terrassa pel carrer Colom (Parc Vallès)