Sant Carles de la Ràpita: La Foradada

Photo ofSant Carles de la Ràpita: La Foradada Photo ofSant Carles de la Ràpita: La Foradada Photo ofSant Carles de la Ràpita: La Foradada

8 mi
September 2, 2020
September 2020

near Sant Carles de la Ràpita, Catalunya (España)

Hem deixat el cotxe al aparcament de la Mundana, suposo que no sempre deu estar la valla tancada i se deu poder pujar en el cotxe fins el Cocó de Jordi, o proximitats, pero natros l'hem trobat tancada, d'ahi fins a Cocó de Jordi, es un camí asfaltat d'uns 2 km de pujada suau.
A partir d'ací comencem l'ascens per una senda ben marcada. Fins que arribem a la Font del Burgar, el camí será el mateix d'anar que de tornar.
Quan arribem a la Font, podem fer ruta circular i anar per dos llocs. Natros hem decidit pujar per la senda de la dreta, ja que havia llegit en algun lloc que les vistes per l'altre costat son més espectaculars i millor fer-ho de baixada.
Quan arribem al Mas de Mata-Redona, natros ens hem despistat un poc i hem agarrat una senda que no era, però de seguida hem trobat la principal, ja que es inconfundible.
Seguim la senda fins un encreuament casi dalt, a la dreta cap a Ulldecona i a l'esquerra cap al nostre objectiu d'avui, La Foradada.
Val molt la pena arribar-hi, les vistes són espectaculars. A part de vore tot el Delta, disfrute de les serres de la Tinança, els Ports, en dia clar podem arribar a vore el Penyagolosa i natros que som xertolins de Xert, les nostres estimades e inconfundibles Moles i la serra del Turmell...
La baixada la fem pel costat del Delta fins que arribem de nou a la Font del Burgar on acaba la ruta circular i seguim pel mateix lloc on hem pujat.

* Sabem que hi ha variants a esta ruta, pero era tard i feia calor i no ens hem volgut aventurar a provar.

PictographCar park Altitude 0 ft

PictographCar park Altitude 812 ft

Fin d'asfalt... Inici senda

PictographPhoto Altitude 804 ft

Ací trobem una intersecció, natros tenim que seguir recte

Ací també podríem tenir dubte, però vam preguntar a uns senderistes que baixaven i tenim que seguir recte

Font del Burgar

Natros pujem per la senda de la dreta

Dreta...

Más de Mata-Redona

Indicador ruta

Esquerra, Foradada

• Photo of Romy1969
    Romy1969 Sep 4, 2020

Millor no es pot descriure🥰

La descripció de la ruta ja ho diu tot! Si t'agra caminar i segueixes este Track, no te perdràs, val la pena!!